Gość 20 lutego 2015 13:45
Obsługa generalnie miła (na pokładzie). 
Generalnie odradzamy!

Kupiliśmy sam bilet czarterowy WAW-Fuerteventura. Obsługa generalnie miła (na pokładzie), ale to co działo się na lotnisku to maskara. ZERO kompetencji, ZERO informacji i ZERO poszanowania dla człowieka (już nie wspominam nawet, że poszanowania dla klienta). Przy opóźnieniu lotu o ponad 6h jedzenie dostaliśmy dopiero tuż przed odlotem przy ogromnych naciskach wszystkich pasażerów. Enter Air wypiął się też oczywiście odszkodowania, mimo że mgła trwała krótko (główny powód opóźnienia) i inne samoloty spokojnie już lądowały i startowały.
Zresztą więcej o tej historii znajdziecie tutaj: http://www.readyforboarding.pl/wskazowki-praktyczne/wyspy-kanaryjskie-jak-doleciec-czyli-podroze-dlugie-i-dluzsze.html

Wśród znajomych mam zresztą również podobne historie, jak np. 13h czekania na lot powrotny z Grecji do PL z powodów technicznych.

Flota stara, siedzenia niewygodne. 
Gość 5 marca 2016 11:03
Jeśli znajduje jakiś pozytyw, to może tylko uprzejma obsługa na pokładzie. I to wszystko. 
- koszmarne opóźnienia, sięgające wielu godzin
- lekceważenie pasażerów na lotnisku, o wszystkim trzeba się samemu dowiedzieć, bo pracownicy entera maja Cie głęboko w nosie
- kiedy znaleźliśmy się na pokładzie (lotnisko w Puerto del Rosario), zostaliśmy poinformowani, że zanim odlecimy (a opóźnienie wynosiło już 5 godzin) to samolot musi zostać jeszcze zatankowany i ... tak sobie siedzieliśmy ponad godzinę aż pojawiła się cysterna i dopiero zaczęło się uzupełnianie paliwa...
Za to lekceważenie i gigantyczne opóźnienia nie zasługują na wiecej niż 1 gwiazdkę 
Gość 18 września 2015 17:17
Lot w obie strony odbył sie punktualnie, na powrocie z Las Palmas 15.09.2015 był bardzo sympatyczny pilot, az dziwne ze pracuje w Enter :)
 
brudno wszędzie... Toalety śmierdzące. Mało miejsca, ścisk, cieniutkie fotele, oparcia.... Brak możliwości rezerwacji miejsc przy wyjściu awaryjnym i w 1 rzędzie. Brak chociażby wody na 5 godzinnym locie. Samolot na naszych oczach przyleciał z klientami z Poznania a my wykazywaliśmy nim za ok. 30-40 min, nikt nie sprząta... Wrażenie z wnętrza samolotu jak z kiepskiej komunikacji miejskiej starym Ikarusem. Szkoda. 
Gość 18 września 2015 17:18
Lot w obie strony odbył sie punktualnie, na powrocie z Las Palmas 15.09.2015 był bardzo sympatyczny pilot, az dziwne ze pracuje w Enter :)
 
brudno wszędzie... Toalety śmierdzące. Mało miejsca, ścisk, cieniutkie fotele, oparcia.... Brak możliwości rezerwacji miejsc przy wyjściu awaryjnym i w 1 rzędzie. Brak chociażby wody na 5 godzinnym locie. Samolot na naszych oczach przyleciał z klientami z Poznania a my wykazywaliśmy nim za ok. 30-40 min, nikt nie sprząta... Wrażenie z wnętrza samolotu jak z kiepskiej komunikacji miejskiej starym Ikarusem. Szkoda. 
Gość 22 grudnia 2015 09:20
Leciałam tą linią lotniczą na przełomie lipiec-czerwiec.Załoga bardzo miła, samolot bardzo czysty. Niektórzy mogą pomyśleć, że nie leciałam innym samolotem i dlatego moja opinia jest taka dobra, otóż leciałam innym samolotem wizzar(wrażenia niezbyt dobre ponieważ były mocne turbulencje oraz samolot nie robił wrażenia z zewnątrz ani z wewnątrz) natomiast samolot enter air był bardzo fajny, i jak już wspomniałam czysty 
Niestety było opuźnienie ok.3 godzinne, ponieważ samolot wcześniej na jakiejś greckiej wyspie miał usterkę. 
Gość 25 sierpnia 2015 22:50
Lot Katowice -Burgas_Katowice (7-21.08.2015) - loty generalnie o czasie, miła obsługa, brak dopłat za bagaż!!!, atrakcyjna cena biletu 349PLN w jedną stronę. Miałem duże obawy wybierając tę linie (czytając tu negatywne komentarze). Wszystko okazało się w jak najlepszym porządku. Nierozumiem komentarzy w stylu "przestarzałe samoloty" - za te cenę usługa jak najbardziej adekwatna 
Jedyna wada dla mnie to brak możliwości kontaktu telefonicznego z liniami przed wylotem. 
Damian Marek Szkałuba 16 czerwca 2018 19:53
Ogólnie nie najgorsze linie lotnicze, ciekawe i tanie połączenia charterowe z możliwością zakupu połączenia na własną rękę. Miła obsługa. 
Pijacy w samolocie, na początku brak reakcji obsługi, dopiero po pewnym czasie kapitan doprowadził do porządku pasażerów cebulandii. 
kmlkzk 26 lutego 2017 17:16
Jak na czartery wrażenie ogólnie pozytywne
- uprzejmy personel pokładowy, piloci często umilają czas dzieląc się z pasażerami ciekawostkami i informacjami podczas lotu
- ciekawy magazyn pokładowy 
- jak niemal we wszystkich czarterach - mało miejsca na nogi 
biochemik 1 października 2016 23:31
brak 
upchane siedzenia, ścisk, oparcia siedzeń wykonane jakby z tektury, czuje się na plecach choćby delikatny ruch pasażera z tyłu, brak możliwości snu czy odpoczynku, ciężko wytrzymać krótki lot, pojęcia nie mam jak ludzie wytrzymują w tym dłuższe loty 
Barbara Joanna 13 czerwca 2016 13:12
Spodziewałam się raczej gorszego samolotu i obsługi, ale pozytywnie zostałam zaskoczona. Personel miły, zadbany samolot z bardzo dobrym wyposażeniem. Uważam tę linię za jedną z lepszych, biorąc pod uwagę stosunek komfortu do ceny. 
Roma_31 31 stycznia 2016 12:25
- punktualność
- miła obsługa personelu pokładowego
- pilot mówił jakie kraje mijamy w danej chwili i co możemy podziwiać
- piloci nadrobili opóźnienie spowodowane powolną odprawą na lotnisku 
- mało miejsca na nogi w samolocie 
j23player 4 czerwca 2019 22:39
Jakaś tragedia! W samolocie kobieta miała udar, wielkie nieszczęście, międzylądowanie w Sudanie. 3 godziny zamknięci w samolocie- a załoga co? Nawet wody nie podali tylko wszystko za gotówkę...dramat 
klukowski 4 października 2019 10:45
Ogólnie okej 
Bardzo duży nacisk na sprzedaż bezcłowych artykułów. Bardzo słabo zaopatrzenie w przekąski i jedzenie. Po 5 minutach od rozpoczęcia serwisu zabrakło 90% jedzenia. 
klukowski 4 października 2019 10:45
Ogólnie okej 
Bardzo duży nacisk na sprzedaż bezcłowych artykułów. Bardzo słabo zaopatrzenie w przekąski i jedzenie. Po 5 minutach od rozpoczęcia serwisu zabrakło 90% jedzenia. 
kingaes 14 lipca 2016 15:07
Samolot którym leciałam był czysty a załoga bardzo profesjonalna i pomocna. Pilot dużo mówił nad jakimi krajami lecimy. Catering też był całkiem ok. ogólnie polecam
 
B_ananas 16 października 2014 10:13
nie znalazłam 
mało miejsca, niewygodne i wygniecione fotele, na trasie WAW-BKK brak posiłków, w drodze powrotnej ludzie mdleli,bo wyłączono klimatyzację 
FUX 5 lipca 2022 17:05
Nie dostrzegam. 
Niczym nie zaskakuje. Za wszystko trzeba płacić, co przy cenach lotu kasowanie kilka złotych za kawę czy kanapkę wydaje się śmieszne. 
budynio9 8 maja 2016 21:14
Punktualność 
Brak monitorów pokazujących lokalizację samolotu; obsługa niezwracająca uwagi na głośnych i spożywających własny alkohol pasażerów 
Gość 16 marca 2015 12:10
Poznan - Teneryfa - Poznan
Miła obsługa, w miare punktualnie, spokojny lot, tanie bilety z bagazem rejestrowanym 
Głośno, ciasno, brudno 
Marios 31 lipca 2016 21:19
personel 
- nie było mnie na liście pasażerów, mimo iż bilet kupiony w Enter 2 tygodnie wcześnie
- opóźnienie 50 minut